دنیای زیبای کودکان

      دنیای زیبای کودکی دنیای زیباییست کاش میشد آنرا تکرار کرد...                                            

 

 

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

خسرو
ساعت11:40---28 آذر 1392
من آنقدر دیوانه‌ام
که وقتی دورم میزنی
باز نگران تواَم،
سرت گیج نرود


حمید رضا
ساعت15:35---27 آذر 1392
کودکی هایم با آرزوهای بزرگ گذشت... بزرگ که شدم، همه چیزم بزرگ شد... دغدغه هایم، تنهایی هایم، خستگی هایم... و ... حالا ... فقط یک چیز می خواهم ... خدایا... غمای کوچک و دنیای شیرین کودکیمو بهم پس بده... هرچند... دیگه رفته... ................. درود بر شما و نوشته تون...
پاسخ:ممنون از اظهار نظر زیباتون.


sara
ساعت10:22---26 آذر 1392
سلام ایول عکسارو
پاسخ:سلام.خوشحالم که خوشتون اومد.خودم که عاشق بچه هام.


خسرو
ساعت8:39---26 آذر 1392
گذشتن از جلوی چشمام دارن رد میشن آهسته

تو رویام تو رو می بینم یه رویای پر از غصه

با چشمای پر از اشکم بهت راهو نشون دادم

خودم گفتم برووووووو اما°°°° به پاهای تو افتادم

تو آسون رد شدی رفتی تو کوران غم و سختی

منم رفتم پی کارم تو هم دنبال خوشبختی
پاسخ:در کودکی از تکلیف می ترسیدیم و اکنون از بلا تکلیفی...کتاب زندگی چاپ دوم ندارد...پس تا میشود عاشقانه زندگی کنیم...


خسرو
ساعت8:36---26 آذر 1392


هیچ کس با من نیست † مانده ام تا به چه اندیشه کنم † مانده ام در قفس تنهایی † در قفس میخوانم: چه غریبانه شبیست شب تنهایی من °°°
پاسخ:خدایا! کاری کن که همیشه قادر به حفظ و نگهداری شعله ی مقدس امید و پشتکار در قلبمان باشیم.(آمین).شبهای آرامی برایت آرزو میکنم داداشی


لیلا
ساعت0:15---26 آذر 1392
نفست باران است .دل من تشنه باریدن ابر ...؟دل بی چتر مرا مهمان کن...جای پای نفست ماندهبه صحرای خیال، ای فراسوی خیال،در دلم جا داری... واقعاً دلم برات تنگ شده خییییییییییییییییییییییلی
پاسخ:منهم همینطور.لیلون خیلی شعرت زیبا بود .مرسی که بهم سر زدی.راستی وبت باز نمیشه.چرا؟


لیلا
ساعت23:40---25 آذر 1392
چه بچه های ناز نازی

مریم
ساعت22:09---25 آذر 1392
سلام آجی جونم چه بچه های نازی عکس بچه های منو از کجاآوردی قربونت؟راستی مطالب جدیدت خیلی زیبا بود.بلینکیم؟خیلی وقته بهم سر نزدی؟
پاسخ:سلام.ممنون عزیزم.اگه مایل بودی بلینک


SH:H
ساعت19:07---25 آذر 1392
وبلاگت خیلی قشنگه مریم جونم چ بچه های نازی ان بوووووووووووووس پیش منم بیا اجی جونی
پاسخ:مرسی از این که بهم سر زدی و اظهار لطف کردی.چشم حتما بهت سر میزنم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : دو شنبه 25 آذر 1392برچسب:دختر ,زیبا, | 18:44 | نویسنده : مریم |

.: Weblog Themes By BlackSkin :.